Tuesday, May 26, 2009

Mendung kelabu..

Hari ini cuaca mendung.. Semendung hati ku.. Cewahh!

Yelah, mana tak mendungnya, dah 2 hari suami tercinta pergi outstation.. Tengah malam esok baru flight balik ke kl. Rasa macam nak tunggu je dia kat pintu ketibaan sambut dia balik esok. Macam lama giler tak jumpa, alahai, rindu nyer..!

Teringat masa pegi Langkawi bulan lepas. Rasa macam baru pegi semalam jer. Tapi macam tak puas la 4 hari 3 malam kat sana. Bukan tak puas jalan2, tapi tak puas rehat2 tenangkan fikiran. Tup-tup tau2 dah nak balik jer. Asyik penuh dgn aktiviti jer. Ingat nak gi holiday2 lagi, tapi ke tempat lain pula la. Nak gi mana eh? Duit? Boleh korek sana-sini. Cuti?... Uwaaa!.. Saya mana ada cuti lagi. Company sekarang ni sekat cuti tahunan staf. Tak bagi staf amek cuti terlalu panjang dalam satu-satu masa. Hampeh sungguh!..

Minggu ni macam nak ikut diorang balik kampung Melaka. Minggu depan plak dah plan nak balik Perak. Dah lama tak balik kampung Melaka. Kampung Perak plak tak penah balik lagi, tapi penah singgah la dulu-dulu. Heh.. Teruja nih, tapi macam segan la plak nak balik, sure kene usik kalau diorang tgk keadaan saya skrg ini.. Huhuu....

0 comments:

Post a Comment