Friday, May 22, 2009

Semalam dan hari ini..

Semalam saya bercuti. Pecah rekod saya untuk tahun ini kerana pertama kali amek MC. Tak sakit, cuma saja2 nak cuti. Tak plan pun nak cuti sebenarnya, tapi dah alang2 nak ke spital, baik saya terus cuti saja. Suami tercinta pun baru balik dari outstation yang jauh. So dia pun amek cuti skali. Sian dia penat jalan jauh. Jadi saya boleh temankan dia rehat2 =)

Makan dalam kuali

Yerr.. hari ini hari jumaat. Bosan kerja. Kerja dah setel pagi2 tadi. Skrg? Dah boring. Jadi kawan ofis ajak jalan2. Berdua aje. Ke Pavillion. Emm.. 1st time saya ke sana. Komen saya? Kat sana seolah-olah macam berada kat luar negara plak. Banyak kedai pelik-pelik pada saya. Food court pun banyak makanan pelik. Emmm.. macam tak 'masuk' lah dengan saya...

Petang ni nak masak ape plak yer? Ikan siakap ada dalam peti ais. Beli kat tesco hari tu. Masak sweet sour ok tak sayang? =)

0 comments:

Post a Comment