Friday, May 15, 2009

Sungguh rindu...

Amat sannggaaattt!

Yer, saya teramat rindukan mak. Sejak kawen ni, saya rasa terasa jauh sangat daripada kasih sayang mak. Tambahan selepas kaki mak bersimen, retak akibat tergelincir dan terjatuh di bawah tangga yang licin. Mujur retak di hujung jari kaki, kalau retak di tempat lain macam mana? Isshh... Jauhkan!

Skrg simen dah buka tapi kata mak kakinya kadang2 rasa ok, kadang2 membengkak lagi. Saya sungguh risau. Kalau saya masih lagi tinggal dengan mak, boleh saya jaga mak. Masak untuk mak. Sediakan apa saja keperluan untuk mak. Tapi... saya tak boleh... Adakah saya sudah jadi anak derhaka? :'( Setiap kali teringatkan mak, mata saya pasti berair... Saya sungguh rindu! :'(

Walaupun kini saya duduk berjauhan dari mak, ayah dan adik-beradik yang lain, saya harap mereka sihat2 saja. Setiap hari saya berdoa agar Tuhan memberi kesihatan yang baik kepada mereka. Begitu juga buat keluarga mertua saya. Saya amat cintakan kamu semua, keluarga bahagia saya....

Ya Allah, limpahilah kebahagiaan dan keredhaanMu ke atas kehidupan ku ini...

3 comments:

SiS-lin said...

ermm mak kena simen?so skrg dh ok x? harap2 mak tu sihat2 yek...hepi mother's day to mak..

umi_e said...

semoga mak aida cepat sembuh...

* seronokan hidup berumahtangga ;)

Airizz said...

sis lin ~ ye sis.. kene simen.. skrg dah bukak.. thanks sis :)

umie ~ amin.. thanks kak.. seronok :)

Post a Comment