Monday, June 15, 2009

Bunga-gerak-gerak

Saya sungguh teruja bila suami tercinta membawa pulang sepasu bunga-gerak-gerak yang sungguh cute! Dah lama saya perhatikan 'benda' ni dalam kereta2 orang. Dah merata tempat kami cari, tapi tak pernah jumpa. Akhirnya, nah! Jumpa juga! Tengkiu suami tercinta! =)

Sejak bunga-gerak-gerak ini berada di dalam kereta suami tercinta, mata saya tak berkelip-kelip memandang ke arahnya. Pergerakannya mampu membuatkan saya khayal sepanjang perjalanan. Sampaikan suami tercinta bercakap di sebelah pun saya tak sedar. Sungguh hebat penangan bunga-gerak-gerak ini rupanya! Huhuu....

Namun, kehadiran bunga-gerak-gerak ini sedikit sebanyak mampu membuatkan saya ceria dan tersenyum walaupun untuk seketika... :)

Sabarlah wahai hati.. kuatkan semangatmu...

4 comments:

f.a.i.z.z.a.h said...

kenapa dengan hati itu.. moga bahagia dan gembira2 selalu ye..

Airizz said...

kak faizzah ~ bahagia sgt2 tapi byk perkara luaran yg mengganggu emosi.. uwaaa..

ch@ said...

cute kan bunga tu???? ch@ pun ada taw, wrna hijau hehehe :p tapi dia dah tak brape nak gerak la :) huhu!

Airizz said...

ch@ ~ tu la.. cute sgt.. boleh leka meilhatnya.. tapi lama2 mcm tak gerak la kan.. uhuk.. uhuk...

Post a Comment