Tuesday, June 23, 2009

Dua Tiga Hari..

Dua tiga hari ni badan saya terasa amat penat sekali.. Lemah semacam.. Padahal tak de la buat aktiviti yang berat2 sepanjang hari. Hujung minggu macam biasa habiskan masa pergi ke rumah orang tua kami. Itu jer. Cuma ada 1 jer kenduri orang kawin kat depan umah. Tu pun saya tak menolong ape pun. Datang terus makan jer. Pastu tgk pengantin.

Sedang leka tgk pengantin berarak masa tu, saya dapat rasakan ada sepasang mata yang tak lepas memerhati saya dari jauh. Ya! Saya kenal sangat dengan pemilik sepasang mata itu. Pemilik sepasang mata itu, dulu pernah 'menoreh' hati dan jantung saya dengan kejam! Saya tak dapat lupakan itu semua. Ish, pergggiillaaahhh semua kenangan pahit!...

"Aku kini sudah bahagia dengan insan yang amat aku cintai, suamiku!"

Khabar angin yang saya terima baru2 ini, kau akan mengakhirkan zaman bujangmu akhir tahun ini. Aku doakan. Semoga kau bahagia hidup bersama pasanganmu.

3 comments:

ch@ said...

cepatnya dia update blog :) penat eh! cian dia...

Acai said...

Kuatnya instinct sampai rasa orang tengok pun perasan..:) itulah, life must go on..kalau pandang ke belakang dan buatkan kita rasa ke belakang juga maka ia bukan baik untuk kita..kalau untuk amik pengajaran ok..:)

Airizz said...

Ch@ ~ tu la, dah lama tak berupdet blog nih.. huhu

acai ~ ya betul.. hidup perlu diteruskan ;)

Post a Comment