Tuesday, June 23, 2009

Payau

Sepanjang hari ini tekak saya terasa amat payau sekali.. Payau tu macam mana? Emm.. macam... entah.. macam mana entah! Susah nak explain. Makan ape sume tak rasa apa2. Lapar ada, selera pulak kurang sikit. Tapi perut dah lapar, kene la makan jugak kan? Eh ape yang saya merepek ni la.. huhu..

Dah la tekak dan seluruh mulut rasa payau.. keadaan sekeliling dalam opis ni pun terasa payau gak. Ehh, macam mana tuh? Entah.. hehe.. Mungkin la.. Mungkin.. Sebab dari semalam saya takda keje.. Takda keje? Abis tu datang opis sekadar nak tunjuk muka dan kehadiran lah kan? Ohhh.. sungguh tak best! Kan best kalau saya boleh balik rumah skrg jugak? Boleh golek2 atas katil, tido2, kemas2 umah, masak2 ape yg patut.. Wah, masak? Dah lama tak masak2 nih.. Asal balik umah je penat, kadang2 kalau larat baru masak.. Kalau tak?...

Hari ni saya start pakai jubah. Dah lama tak pakai jubah ni. Dulu masa sekolah2 zaman muda remaja dulu sangat rajin pakai jubah. Ni bila try pakai balik pagi tadi, suami tercinta awal2 dah puji, kata saya sungguh cantik pagi ni! Eh saya cantik ke, jubah ni yg cantik? *Sambil garu2 dagu..

Bukan apa, pakai jubah ni sebab baju sume dah tak muat... Saya sudah gemukss... Hahaha!

3 comments:

ch@ said...

pregnant ke?baju dah tak muat?hehehe :D

noamee said...

nie mesti ada apa2 ni...klu dah pregnant..tahniah aida!! akak numpang gembira

Airizz said...

ch@ ~ haha.. tak muat sebab dah gemukss laa.. huhuhu

kak noamee ~ err.. ape pun, thanks kak nomi :)

Post a Comment