Thursday, June 25, 2009

Teka-teki

Eh.. saya bukan nak beri teka-teki.. saje buat tajuk camtuh.. huhu...

Sejak saya buat entry mcm kat bawah ni, ramai yang kata saya dah peknen.. Agak2 betul tak ek? Hahaha.. Saya tak nak jawab.. biar kowang sume teka sendiri.. Haha..

Saje nak kasi kowang tertanya2... atau pun saje nak kasi kowang SURPRISE! Hahaha.. surprise la sangat!.. huhuhu..


Nanti ada masa, kita jumpa la. Tu pun kalau msjbox ada wat aktiviti makan2 ker... Jemputlah saya. Boleh saya join makan sekali. Masa tu boleh la kowang tgk perut saya sama ada tekaan kowang betul ke tak.. Heh..

Kalau betul, tu maknanya kowang kene sediakan hadiah untuk baby saya nanti lah... Haha!

3 comments:

KuncOp aka Manje said...

manje teka aida dah gemuk sebab dah berisi... betulkan~?? semoga ceria selalu...

Airizz said...

kuncop ~ gemuk = berisi, memang betul la kan? heheh..

*shay* said...

ni dah ada isi ke...? :p

Post a Comment