Tuesday, June 2, 2009

Training..

Hari ini hari Selasa. Nama saya naik untuk pergi training. Training dari pukul 9 pagi sampai pukul 5 ptg. Training yang rasa-rasa saya training yang mengarut. Training berkenaan Microsoft Power Point. Kan ke mengarut tuh?

Kenapa saya kata training ni mengarut? Sebabnya, ada ke patut saya perlu dihantar ke training sebegitu? Saya apply training lain. Ni HR bagi training lain. Mereka tak semak ke dulu ape background study saya dulu? Saya mmg dalam background IT. So, patutkah saya dihantar ke sana? Bukan saya nak berlagak pandai atau ape saja. Cuma saya rasa non-sense!

Emm... pastinya training itu akan mem'boring'kan saya saja nanti. Tengoklah nanti...

Nota : Emosi dan perasaan saya tidak menentu ditambah dengan keadaan diri ini sekarang. Sungguh hebat ujian dariMu Ya Allah! Kuatkanlah iman ku..

2 comments:

SiS-lin said...

x pe la airizzz...cuba dn pergi je la..mana tau ada sesuatu pengalaman bru di sana kan..?

Airizz said...

Sis-lin ~ dah pergi dah.. ok la speaker tuh, tak memboringkan walaupun matapelajaran itu sungguh boring.. huhuhu

Post a Comment