Thursday, July 16, 2009

2 + 1

Cerita pasal semalam.. 15 Jul '09.

Saya MC. Tak sakit, cuma macam biasalah, saje! :p Eh tak la, bukan saje jer nak ponteng keje, cuma ada sikit hal kat spital nun. Dah alang2 gi spital, baik saya mintak MC terus kat doktor itu. Doktor itu sungguh bagus! Hehe..

Sebelum balik, doktor itu suruh saya singgah ke wad kecemasan untuk terima 1 injection. Waarrghh...! Rasa mahu menangis masa tu jugak tau! Saya benci kene inject! Benci!

"Teringat masa sekolah rendah dulu kene inject BCG kalau tak silap. Demam berhari2 sampai tangan tak boleh gerak.."

Sudahnya, hari ini saya ke ofis dengan sungguh tak bermayanya.. Seluruh tangan kanan saya terasa sakit dan lenguh2. Tido malam tadi pun tak boleh pusing kanan sangat. Sungguh sakit!

"Tadi telefon mak bagitahu kene inject semalam. Masa bercerita kat mak, saya rasa macam nak nangis je kat dlm tepon itu.." Oh! Saya sungguh manja dengan mak rupanya!

Saya kena inject ini semalam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cerita malam tadi pulak.


Pegi makan steamboat kat Bandar Sunway dengan Suami Tercinta. Buffet. Makan sampai kenyang. Restoran halal. Ramai melayu. Ramai cha ya nun alif. Sedap tapi... tekak saya macam tak berapa best. Mungkin tak masuk selera kegemaran saya makan steamboat ni agaknya. Suami Tercinta sungguh laju makan di sebelah. Sampai tersandar kekenyangan. Nasib baik perut menten slim. Huhu..

Korang boleh try makan kat restoran ni >> Flaming Steamboat

"...Nak berbuka apa yer petang ni?..."

2 comments:

Acai said...

Slm aida, camne nak makan flaming steamboat tu..style bufet ker?hehe..manalah tau nak try nanti..:) tapi acai dah tak slimlah aida,hahha

Airizz said...

salam acai.. yer style buffet.. gi la try.. ok la mcm2 ada.. ;)

Post a Comment