Monday, August 10, 2009

Ape yer...

Nak cite ape yer kat sini?... Nampak sangat yang saya dah lama tak updet blog ini. Ini disebabkan tahap KEMALASAN yang teramat tinggi di dalam jiwa utk mengupdet blog kesayangan ini. Nak kata bizi sangat kat opis, takde la bz mana pun...

Oh ya, sejak akhir2 ni penyakit H1N1 makin menjadi2.. Mangsa yang terkorban pun terus meningkat dengan mendadak. Jadi takut pulak nak keluar ke mana2 kalau tak perlu. Kalau benar2 perlu jer baru keluar. Kalau tak, baik duduk rumah diam2 jer kan?

Risau jugak dengan tahap kesihatan saya sekarang ni. Badan asyik panas jer. Tapi bukan demam. Cuma badan cepat sangat berpeluh. Tido malam dah tak leh pakai selimut dah. Panas! Pastu, bile nak bangun malam ke bilik air, mula la sakit2 badan susah nak bangun. Tangan, kaki dan badan cepat sangat terasa kebas2. Tido pun tak leh lama statik satu arah jer.. mesti nak kene alih2 badan. Dugaan... dugaan...

Ada orang kata 'besar'.. ada orang kata 'kecik'... mana satu nih?
Kalau kecik, saya akan jadi risau yang teramattt!!!

Lagi 2 minggu kita akan masuk bulan Ramadhan...
Sebulan lepas tu masuk Syawal...

Beberapa hari lepas tu... Errr....

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku itu nanti... Amin"....

0 comments:

Post a Comment