Wednesday, September 16, 2009

Salam Aidilfitri

Sekarang ni mesti ramai yang dah mula bercuti kan? Maklumlah, tinggal beberapa hari je lagi kita akan menyambut Aidilfitri. Bagi yang ada kampung nun jauh, pastinya merancang untuk pulang ke kampung lebih awal. Manakala bagi yang beraya di sekitar KL sahaja, mungkin masih sakan lagi menyediakan kelengkapan2 pakaian baru dan kuih-muih untuk menyambut hari raya walaupun pada saat2 akhir.

Di kesempatan bulan yang mulia ini, ingin saya menghulur sepuluh jari, memohon ampun dan maaf andai selama persahabatan kita samada di alam realiti ataupun di alam maya, ada tersilap kata, terkasar bahasa, dan mohon halalkan makan minum saya selama ini samada sedar atau tanpa saya sedari. Saya sebagai manusia juga mmg tak kan dapat lari dari melakukan kesilapan. Mohon ampun maaf yer kawan2.. =)

Persiapan raya saya hanya sekadar apa yang ada sahaja. Kuih muih hanya mampu di beli sahaja. Nak buat sendiri mmg dah tak mampu. Baju raya? Jauh sekali. Sebab mmg tak muat dah nak pakai baju kurung raya. Saya hanya sempat capai 2 helai blouse maternity yang murah. Cukuplah dapat dipakai berulang kali di hari raya dan untuk berjalan2 ke rumah saudara mara =)

Oklah, saya hanya akan bercuti seminggu sahaja pada hari raya ini dan akan mula bekerja semula pada hari isnin minggu yang berikutnya. Pada yang memandu jauh, hati2 di jalan raya. Jaga diri dan keselamatan keluarga tersayang anda.

Jumpa lagi selepas hari raya, Insya-Allah... =)

2 comments:

ch@ said...

Selamat Hari-Hari buat Airizz =) wish u all the best =)

Airizz said...

Ch@ ~ Selamat Hari Raya juga buat cha sekeluarga =)

Post a Comment