Thursday, January 14, 2010

Dah 3 bulan...


Hari ni genap sofea 3 bulan.. Kejap je masa berlalu. Dah besar dah anak ibu sorang ni.

Skrg sofea dah pandai nak pusing2 badan nak meniarap. Masa meniarap sesekali je kepala dia dpt tegak ke atas. Klu tak, asik tersembam dlm tilam jer. Kadang2 kesian jugak tgk dia kerja keras. Sampai mendengus2 dia nak cube betul kan kedudukan tangan dia yg tersepit tu. Huhu.. Takpe, boleh cube lagi yer syg.. :D

Selamat Hari Lahir ke-3 bulan sayang! Muaahhh... :D

2 comments:

umi_e said...

comelnya dia!

Airizz said...

umi_e ~ tu la kak, geram jer dgn budak kecik nih.. huhu

Post a Comment